Lekker, een driegangendiner vanuit restaurant In de Achtertuin van Jip en Eugène. Aspergesoepje vooraf, een soort runderstoof (Jip heeft daar veel moeilijkere namen voor) en tiramisu als toetje. En dat alles als traktatie van de JCI voor een veertigtal vrijwilligers, zoals van Fietsmaatjes, de parochie, de Voedseltuin, De Warande hockeyclub, Poppy’s en de Voedselbank. Jip, zelf lid van de JCI: “Deze mensen sloven zich uit voor hun medemens en dat verdient op z’n tijd een enorme pluim.” Dat ze hierdoor ook nog eens voor niks door Moya mochten struinen was dubbel meegenomen.

evr

(foto Casper van Aggelen)