Als Oranje een wedstrijd speelt met veel doelpunten, dan kan je als razende reporter nog eens wat etablissementen en hun bezoekers aandoen in de Oosterhoutse binnenstad.
Het leek minder druk dan andere WK’s en EK’s, maar dat heeft wellicht ook nog met de poulefase te maken. Onbewust ga je toch vergelijken met de bezoekersaantallen in de Klappeijstraat, Markt en Leijsenhoek van tijdens topwedstrijden tegen Argentinië, Spanje, Brazilië en West-Duitsland…
Het werd echter een lekker rondje voetbalpubliek kijken: 1-0 in Oud-Brabant, 2-0 bij La Cantina, een afgekeurde Zweedse goal bij de Pub, 4-1 op het terras van Tante Margaux en dan snel lekker slapen, terug in Oud-Brabant.
CvA
