Nou ja, waar was het niet heet natuurlijk. Misschien bij de supermarkt en anders bij de bewoners die hun huis niet alleen lelijk hebben gemaakt met zonnepanelen maar ook nog langs alle muren leidingen hebben lopen van de airco’s die er ook aan de muur hangen. Waar WK-voetballers in enorme stadions spelen die ook van airco zijn voorzien zit dat er voor de Floraliatuin voorlopig niet in. En da’s maar goed ook. Dus werd er volop gedanst, gegeten, gekliederd met verf en wat al niet meer. Subtropisch dagje, ook qua publiek en dat dat gebeurt is mooi.

(foto’s Casper van Aggelen)