Op zaterdag 27 juni staat D66-Oosterhout weer in de binnenstad op het pleintje tussen C&A en de Heeren van Beijnen.

Het is het laatste Kletscafé voor de zomerstop. In september beginnen we dan weer met een nieuw seizoen want D66-Oosterhout vindt het belangrijk om tussen de mensen te blijven.

Ook zaterdag kunt u bij D66 terecht voor uw vragen, opmerkingen of suggesties als het om Oosterhout gaat.

Woensdag 24 juni wordt om 10.00 uur het beoogde coalitieakkoord gepresenteerd in de Bussel en ook de beoogde wethouders. D66 levert in deze nieuwe bestuursperiode ook weer een wethouder.

Op 1 juli zal als alles goed gaat het nieuwe bestuursakkoord worden bekrachtigd door de gemeenteraad in een extra vergadering en kunnen we hiermee aan de slag de komende 4 jaar.

Misschien wel een uitgelezen kans om zaterdag 27 juni naar de binnenstad te komen om kennis te maken met de beoogde wethouder en de nieuwe fractie.

D66-oosterhout Kletscafé op straat tussen 11.00 en 13.00 uur.